NÄITEID TEHTUD TÖÖDEST

PEETRI BETOONIST RULAPARGI EHITUS/  SS2020

Antud rulapark asub Peetri alevikus Rae vallas. Monoliitse betoonist rulapargi suurus on 720m2, park on disainilt segu raadiustega kausi tüüpi rulapargist ja tänavaelementidega stiilis rulapargist. Sobib sõitmiseks nii algajatele, kui ka edasijõudnutele. Rulapargil on vihmavee ärajuhtimiseks drenaazisüsteem.

KINDLUSE KOOLI BETOONIST RULAPARGI EHITUS/  SS2020

Antud rulapark asub Järveküla alevikus Kindluse Kooli territooriumil Rae vallas. Monoliitse betoonist rulapargi suurus on 707m2, park on disainilt segu raadiustega kausi tüüpi rulapargist ja tänavaelementidega stiilis rulapargist. Sobib sõitmiseks nii algajatele, kui ka edasijõudnutele. Rulapargil on vihmavee ärajuhtimiseks drenaazisüsteem.

VALGA-VALKA BETOONIST SKATEPARGI DISAIN JA EHITUS/ SS2020

Antud rulapark asub Valga-Valka ühislinna keskväljakul Valga maakonnas. Monoliitse betoonist rulapargi suurus on 600m2, pargi disain kujutab endas tänavaelementidega stiilis rulaparki. Sobib sõitmiseks nii algajatele, kui ka edasijõudnutele. Vee ära juhtimine rulapargis on tagatud kalletega.

PÄÄSKÜLA SISE-SKATEPARGI DISAIN JA EHITUS/ SS2020

Antud sise-skatepark asub Tallinnas Pääsküla Noortekesuse ruumides. Rulapargi suurus on 300m2.

KÕPU MINIRAMP M+ DISAIN JA EHITUS/ SS2020

Ramp on paigaldadatud kiviplokkidele, selle pikkus on 9m, laius 6m, kõrgus 1,25m + 30cm extension. Ramp on valmistatud ilmastikukindlatest materjalidest.

MÕISAKÜLA MINIRAMP S+ wide/ SS2020

Ramp on paigaldadatud kiviplokkidele, selle pikkus on 7,6m, laius 4,2m, kõrgus 1m. Ramp on valmistatud ilmastikukindlatest materjalidest.

KURESSAARE BETOONIST RULAPARGI DISAIN, PROJEKTEERIMINE JA EHITUS/ AW2019

Kuressaare betoonist rulapark on 25 m pikk ja 5 m lai. Tegemist on minimalistliku ja modernse disainiga, mis sobib avalikku linnaruumi. Rulapark asub Kuressaare ranna-alal “Titerannas”

MÄRJAMAA RULAPARGI REMONT/ AW2019

Märjamaa rulapark oli enne remonti kehvas seisus, selle kattevineerid olid kulunud auklikeks ning näis, et rulaparki ei ole otstarbekas enam parandada. Meie olime teist meelt ning remondi käigus vahetasime välja esimese ja teise kihi veekindlad kattevineerid, samuti toestasime karkassi ning käsipuid. Remondi tulemusena kestab antud rulapark järjepideva hooldamise korral edasi veel mitmeid-mitmeid hooaegasid.

PAIDE SISE-SKATEPARGI DISAIN, PROJEKTEERIINE JA PIGALDUS/ SS2019

Sise-skatepark on rajatud vanasse Paide ujula ruumidesse otse basseini. Rulapargi suurus on sirca 500m2 ning tänu basseini erinevatele tasapindadele sai rulapark väga mänguline ning tehniline. Tegemist on juba teise rulapargiga Eestis, mis on rajatud otse basseini kasutades ära selle erinevaid kõrguseid, kaldeid ja reljeefe. Rulapark on puidust karkassiga, mida katavad kasevineeri plaadid, metallist L-profiilid, copingud ja rail’id. Rulaparki haldab Paide Avatud Noortekeskus.

KOPLI RULAPARGI DISAIN, PROJEKTEERIMINE JA PAIGADLUS/  SS2019

Koostöös Tallinna harrastajatega valmis tehniline ning mitmekülgne rulapargi disain, kus saavad sõita korraga nii algajad, kui ka edasijõudnud tänavasportlased.  Kopli rulapark on ilmastikukindla karkassiga, mida katavad veekindlad filmkattega vineerid. Rulapargi konstruktsiooni läbib ventilatsioonisüsteem, mis tagab pargi pikema säilimise. Kopli rulapargi suurus on 1549m2.

PIRITA RULAPARGI DISAIN, PROJEKTEERIMINE JA PIGALDUS/ SS2019

Pirita rulapark on 7m lai ning 23m pikk ning disain sisaldab minirampźi, hubba, quarterit ja banki. Rulapark on ehitatud ilmastikukindlatest materjalist ehk immutatud puidust karkassiga, mida katavad veekindlad vineerid, tsingitud L-profiilid jne. Rulapargil on konstruktsiooni läbiv ventilatsioonisüsteem, mis tagab rulapargi parema kestvuse.

PAIDE SKATEPARGI TOOTMINE JA PAIGALDUS/ SS2019

Paide Põhikooli rulapargi suurus on 405m2 ning see koosneb 7-st erinevast elemendist: quarter; maja; ditch-quarter-ditch; vertwall; flybox; püramiidi nurk ja vertall-ditch. Skatepargi elemendid kujutavad endas ruumiliselt stabiilseid ning sõitjate ja transpordi poolt põhjustatud koormusi taluvaid elemente. 

KUDJAPE FUNKTSIONAALNE RULAPLATS/ SS2019

Kusjape rulaplatsil on miniramp spine’iga, mis on disainitud koostöös kohalike noortega. Miniramp on 6m lai, 15m pikk, 1,25/ 1,5m kõrge ning see on  keskmise järskusastmega raadiusega. Samuti on väljakule paigaldatud ringi liigutatavad ratastel obstaaklid, mida noored saavad vastavalt oma äranägemisele teiste elementidega kombineerida. Antud rulaplats on sõitjatele väga funktsionaalne, sest nad saavad iseseivalt rulapargi tehnilist lahendust muuta.

MINIRAMPS S+ DISAIN, PROJEKTEERIMINE JA PAIGADLUS/  SS2019

Miniramp S+ on väike välitingimuste miniramp. Ramp on 3m lai, 7,6m pikk ning 1m kõrge. Sellel on keskmise järskusastmega raadius ning sobib sõitmiseks nii algajatele, kui ka edasijõudnutele. Rambil on kontruktsiooni läbiv ventilatsioonisüsteem, mis tagab karkassi pikaajalise säilimise.

SAUE RULAPARGI REMONT/ SS2019

Saue rulapark rajati 2012. aastal ning selle seisukord oli peale seitset kasutusaastat muutunud ohtlikuks. Remonditööde käigus vahetasime välja kõik kulunud ja katkised vineerid. Samuti toestasime karkassi ning kinnitasime kõik lahtised elemendid ja käsipuud. Saue rulapark on hea näide sellest, kuidas vana, kuid hea rulapargi saab ära remontida ning seeläbi pikendada pargi kasutusaega mitmete aastate võrra.

LOIGU MINIRAMBI DISAIN, PROJEKTEERIMINE JA PIGALDUS/ AW2019

Loigu miniramp disainiti koostöös Loigu sise-skatepargi eestvedajatega, kellega see ühiselt ka ära ehitati. Tegemist on minirambiga, mis on 1,5m kõrge, 6m lai ning 10m pikk. Rambi pealmisel kihil on kasutatud diagonaalset vineeride paigaldamise stiili, mis tagab rambil sujuvama liikumise väikemate ratastega (nt. rula rattad).

VILJANDI RULAPARGI REMONT/ AW2018

Viljandi väli-rulapargi remonditööde käigus vahetati välja sadakond esimese ja teisekihi välitingimuste vineeri, toestati karkassi, paigaldati uued ventilatsioonirestid, kinnitati uuesti metallist profiilid ning ehitati obstaaklitele uued käepidemed. Viljandi rulapark on taaskord heas seisus ning sõitjatele avatud.

PAIDE SKATEPARGI REMONT/ AW2018

Remonttööde käigus vahetati välja kulunud esimese ja teise kihi välitingimuste vineeri. Samuti toestastati karkassi, et ei tekiks uuesti auke kattevineeridesse. Kohalikud noored kurtsid väga elementide pealesõitude üle, mis olid ebaühtlased ning liialt välja turritavate torude (copingute) või profiilide üle – kõik murekohad said likvideeritud. Paide rulapargi väljaku suurus on 1000 m2.

HAABERSTI RULAPARGI REMONT/ AW2018

Remonditööde käigus vahetati välja kulunud esimese ja teise kihi välitingimuste vineerid. Samuti tehti karkassile vastavalt vineeride jätkukohtadele toed, et ei tekiks vineeride läbivajumist. Kokku vahetati skatepargis välja sirca 200 vineeri, lisati puudu olevad metallist profiilid ning toestati vajalikes kohtades karkassi. Rulapargi suurus on 1131m2.

PAIDE SISE-SKATEPARGI DISAIN NING NÕUSTAMINE/  2018

Antud projekti raames nõustasime Paide Noortekeskust ning koostasime koostöös kohalike noortega uue planeeritava sise-skatepargi disaini. Paide uus sise-skatepark valmis 2019. aasta varakevadel. 

TALLINNA ILMARISE RULAPARGI REMONT/ SS2017

Ilmarise väli-rulapargi seisukord oli äärimeselt halb enne remonditöid, kuid peale 81 vineeri välja vahetamist, karkassi toetsamist ning osaliselt üles ehitamist said kohalikud noored endale taaskord kasutuskõlbliku ja ohutu skatepargi. Ilmarise skatepark on hea näide, et ka väga kesises seisukorras pargi saab kasutuskõlblikuks muuta.

KIILI RULAPARGI DISAIN, PROJEKTEERIMINE JA PIGALDUS/ SS2017

Kiili rulapargi suurus on 480 m2. Rulapark on ehitatud ilmastikukindlatest materjalist ehk immutatud puidust karkassiga, mida katavad veekindlad vineerid, tsingitud L-profiilid jne. Rulapargil on konstruktsiooni läbiv ventilatsioonisüsteem, mis tagab rulapargi parema kestvuse.

MUHU MINI-RULAPARGI PIGALDUS/ SS2016

Muhu noortel puudus skatepark ning mure lahendamiseks aitasime kohalikel noortel saada endale mini-skatepargi. Koostöös noortega disainisime 5 teisaldatavat obstaaklit, mis on välitingimustesse sobilikest materjalidest. Elementidel on ühel küljel rattad all, et noored saavad vastavalt oma eelistustele obstaakleid omavahel kombineerida ning halva ilmaga need kergesti garaazi viia.

JNE..